داغترين |جالب ترين |مطالب |روز دنيا|بازاريابي شبكه اي
آموزش.کامپیوتر.دانلود.آهنگ
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

نرم افزار Autorun Virus Remover 3.1 Build 0422 به شما این امکان را می دهد که به راحتی autorun های موجود در حافظه های فلش را نابود سازید و سپس فایل های سالم موجود در آن را در کامپیوتر خود کپی کند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر نابود سازی ویروس های فلش مموری با اسکن درایو های کامپیوتر شما autorun های موجود در آن ها را نیز پاک کند. همچنین شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی خود با ورژن های جدید ویروس autorun آشنا شود و در صورت مشاهده آن ها در فلش مموری از نفوذ آن ها به داخل سیستم جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به برسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و  برنامه های اصلی ویندوز اشاره کرد.




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

Internet Download Manager 6.11 Build 7 Final Retail یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.

 این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

Aiseesoft Total Video Converterنام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
Image-Resize-Guide

با نرم افزار Image Resize Guide 1.2.2 می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Image Resize Guide:
- حذف و جدا کردن اجسام در تصویر بدون تغییر در پس زمینه عکس
- قابلیت برگرداندن جسم حذف شده بر روی عکس (Undo)
- داشتن ذره بین برای بزرگ کردن و یا کوچک کردن تصویر
- جدا کردن جسم مورد نظر از عکس تنها با پاک کردن آن با رنگ قرمز
- قابلیت تغییر سایز رنگ قرمز برای پاک کردن اجسام بزرگ و کوچک
- قابلیت تغییر محل قرار گرفتن اجسام در تصویر از راست به چپ و بر عکس
- امکان افزایش و یا کاهش درجه ی رنگ تصویر
- قابلیت تغییر سایز عکس مورد نظر (Resiaze)
- امکان تغییر سایز کلی عکس بدون تغییر سایز اجسام مورد نظر در آن
- قابلیت جدا کردن قسمتی از عکس مورد نظر (Crop)
- امکان افزایش و یا کاهش درجه ی شفافیت تصویر
- داشتن فیلم آموزشی کار با نرم افزار به صورت کامل و مرحله به مرحله
- قابلیت برگرداندن عکس پس از ایجاد تغییرات به حالت اول خود
- قابلیت چاپ تصاویر دلخواه توسط نرم افزار و با کمک پرینتر
- امکان چرخش تصویر به صورت ۳۶۰ درجه

و...




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

Google-Chrome-21.0.1145.0-Dev

Google Chrome 21.0.1145.0 Dev گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد , از قابلیت های مهم این مرورگر قدرتمند , سبک بودن آن هست . این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و … اشاره نمود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 21.0.1145.0 Dev:
- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات
- به روز رسانی شدن V8 به نسخه ۳٫۴٫۶٫۲
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- اضافه کردن اطلاعات مرورگر های دیگر
- ترکیب با Google Gears
- کنترل خطاها
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز (ادامه…)




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
 
artwork

 

AKVIS ArtWork نرم افزاری است که برای تقلید از تکنیک های مختلف نقاشی ساخته شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید. AKVIS ArtWork یک راه حل ایده آل برای بیان خلاقیت شما به عنوان یک آرتیست مجازی می باشد. این نرم افزار ترکیبی از فن آوری های پیشرفته با روشی هنرمندانه می باشد. تبدیل یک عکس به یک اثر هنری در کمتر از چشم بر هم زدنی اتفاق می افتد و شما از تولد چنین اثر هنری ، لذت خواهید برد.

توضیحات کامل ودانلود در ادامه مطالب

این نرم افزار سبک های نقاشی زیر را ارایه می دهد :

رنگ روغن ، آبرنگ ،  پوستر، کارتون، کمیک ، قلم و جوهر، چاپ توسط کلیشه و پاستل.

تبدیل عکس های شما به نقاشی رنگ روغن :

این نرم افزار عکس های شما را به نقاشی رنگ روغن به گونه ای که انگار با قلمو کشیده شده اند تبدیل می کند. حتی با تنظیمات پیش فرض نیز شما می توانید تصاویری شبیه به آثار طراحی شده با دست خلق کنید. همچنین از سبک های مختلف برای خلق نقاشی های رنگ روغن بهره مند شوید.

برای افرادی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری دارند و کسانی که دارای ایده های متفاوت می باشند یک ابزار به نام “سکته مغزی” در نظر گرفته شده است. این ابزار نیمه اتوماتیک و بسیار هوشمند یک نعمت غیر مترقبه واقعی است که به شما امکان  استفاده از قلم موهای ویژه برای تعریف خطوط هدایت را می دهد . نقاش مجازی می تواند با این روش ، نقاشی با موهای طبیعی انسان خلق کرده و الگوها و بافت هایی واقع گرایانه خلق کند.

آبرنگ یکی از تکنیک های سخت نقاشی می باشد و برای یک ماشین شبیه سازی چنین اثری بسیار سخت می باشد ولی این نرم افزار این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نقاشی های آبرنگ زیبا خلق کنید .

هنرمندان تازه کار و هنرپروران می توانند از نرم افزار AKVIS ArtWork جهت بهبود مهارت های نقاشی خود بهره مند شوند.

کسانی که بیش از حد به جزئیات اهمیت می دهند می توانند توسط این نرم افزار تصاویر خود را ابتدا به نقاشی تبدیل کرده و سپس نتیجه حاصله را به عنوان مرجعی برای کشیدن نقاشی اصلی در نظر بگیرند.

این نرم افزار به دو صورت مستقل و پلاگین برای نرم افزارهای ویرایش عکس در دسترس می باشد. شما می توانید این نرم افزار را از طریق برنامه هایی چون Photoshop, Photoshop Elements, Corel Paint Shop Pro و…  اجرا کنید.

این نرم افزار برای ایجاد پرتره رنگ روغن از دوستان ، ثبت یک نقاشی منظره و یاخلق تصاویری متفاوت کاربرد دارد. شما می توانید اثر خلق شده را بعد از چاپ به صورت نقاشی قاب گرفته ، به کارت تبریک و یا پوستر تبدیل کرده و به عنوان یک هدیه فوق العاده به دوستان و خانواده خود تقدیم کنید.


 

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

FastCopy   نرم افزاری است بسیار بسیار کم حجم ( فقط 246 کیلوبایت! ) که تخصصش کپی کردن و انتقال و حذف فایل ها و پوشه ها در ویندوز است . معمولا در حجم های برابر ، هرچه تعداد فایل هایی که قرار است کپی/انتقال داده شوند بیشتر باشد ،‌ سرعت کپی/انتقال پایین تر است . طبق آزمایشات مختلف ، سرعت کپی با Fast Copy حتی تا 2 برابر سرعت کپی با ویندوز هم می رسد که هنگام کپی/انتقال پوشه هایی که تعداد فایل زیادی دارند ، این اختلاف چشمگیر می شود .




ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
نکته مهم:
جهت دانلود درایور لپ تاپ مورد نظر خود پس از مراجعه به سایت تولیدكننده حتماً دقت فرمایید كه درایور را برای سیستم عامل مورد نظر تهیه نمایید و به 32بیت و 64 بیت بودن نسخه ویندوز نیز توجه نمایید.
توجه: در مورد لپ تاپ های قدیمی ممكن است درایور نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز موجود نباشد و در مورد لپ تاپ های جدید نیز ممكن است درایور برای نسخه های قدیمی ویندوز موجود نباشد.
 


 



 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
دیگر کمتر کسی را می یابد که با کامپیوتر آشنایی داشته باشد و یک فلش مموری در جیبش نباشد ! طبیعی است با زیاد شدن استفاده از یک وسیله ، مشکلات آن نیز یکی یکی پدیدار خواهد شد . ویروسی شدن شدن فلش مموری و همچنین دسترسی آسان همه اشخاص به آن را میتوان از چندین مشکل این وسیله نام برد . در این مطلب محور اصلی ما دسترسی آسان همه به فلش مموری شماست . طوری که اگر شما فلش مموری خود را گم کنید ، هر شخصی با اتصال آن به سیستم خود میتواند به اطلاعات آن دست پیدا کند . یا اگر آن را در محلی جا بگذارید ، بازهم این موضوع صدق می کند . راه حل چیست ؟ کمپانی NewSoftwares.net پاسخ این سوال شما را داده است .


 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
با بسته کدک ویندوز 7 نصب شده شما قادر خواهید بود با استفاده از هر دستگاه پخش رسانه ای، محدود تنها با توانایی های media player، capabilities و video clips در فرمت های مختلف در تمام مرورگرهای وب پشتیبانی می کند.

 

کاربران ویندوز 7 کدک های رسانه ای مرکز توانایی انتخاب کنید (
Windows 7 media center codecs
) چه چیزی نصب شده است و آن را نصب کنید.


 
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:آموزش,كامپيوتر , توسط مصطفي مختاري نيا |

 اگر خراشهاي CD به اندازه اي باشد كه كامپيوتر نتواند آن را اجرا كند، چه بايد كرد؟ قبل از اينكه از گوش كردن به CD صوتي يا بازي كردن با CD بازي خود نااميد شويد، بد نيست كه نظري به برنامة IsoBuster بيندازيد.

 

اين برنامه در جايي كه ويندوز از خواندن CD عاجز مي ماند، وارد عمل مي شود. اين نرم افزار رايگان كه از وب سايت www.smart-projects.net قابل download كردن است، مي تواند فايل ها را از روي CD هاي خراب يا مشكل دار باز خواني و روي هارد ديسك ضبط كند. در نتيجه، در اغلب موارد مي توانيد اطلاعات از دست رفتة خود را دوباره زنده كنيد.
 امروزه CD ها، به شرطي كه با دقت زيادي نگهداري شوند، به عنوان يك ابزار ذخيره طولاني مدت اطلاعات، مطرح هستند. در غير اين صورت، خراشهايي روي سطح حساس CD پديدار مي شود. اگر تعداد خراشها زياد شود، امكان اينكه ويندوز نتواند آن را بخواند يا اجرا كند، افزايش مي يابد.  در اين حالت ديگر نمي توانيد به اطلاعات مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد و CD، غير قابل استفاده مي شود. 



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.